Ook sponsor worden?

In de sponsorgids treft u informatie aan over diverse sponsormogelijkheden binnen voetbal- en handbalvereniging S.V. Vasse. De sponsorgids is hieronder weergegeven.

U steunt niet alleen de leden van de voetbal en handbal maar ook de gemeenschap van Vasse e.o. Het sportcomplex voor meerdere doeleinden gebruikt. Jaarlijkse activiteiten zijn parelloop, koningsspelen basisschool en diverse andere activiteiten.

Welke vorm van sponsoring u ook kiest u mag van ons verwachten dat wij uw bedrijf zo goed en effectief mogelijk onder de aandacht brengen. U kunt erop rekenen dat we er alles aan doen een professionele partner op sportgebied te zijn!

Mocht u vragen hebben, andere opties willen bespreken of aanvullende informatie wensen, aarzel dan niet contact op te nemen met een van de sponsorcoördinatoren en mail naar sponsoring@svvasse.nl.

SV Vasse
Sportpark ‘t Lankamp